150,00 € / 2 h
Hinta sisältää 3 henkilöä.Tämän yli menevät:
  • Osallistujat50,00 €

Kauppias

Kirkkokadun Hyvän Olon Keskuspihlajamaki.merja@pp.inet.fi0407298243Y-tunnus:1153043-7Kauppiaan ehdot

Räätälöidään asiakkaiden mukan sopivaksi1)ruususauna: sisältää ruusushampoo, hoitoaine, ruusukuorinta/-öljy, -vesi ja ruususaippua. Euforisoiva, rentouttava, ihoa hoitava. Naisellisuutta vahvistava.Rose sauna:includes rose shampoo, conditioner, peeling/oil, water and soap.Rosbastu: med rosschampo,balsam, peeling/olja, vatten och tvål. Euforigivande, avlappnande, hudvårdande. 2) Savusauna sisältää savusaunomisen ja kataja-/ tai koivuvihtomisen. Erittäin rentouttava ja hoitava.Smoked sauna: with juniper or birch whisks. Very relaxingand caring. Rökbastu:inkl. badandet i rökbastun med enbäreller björkvastar. Euforigivande, avslappnande, hudvårdande. Stärker femininitet. 3) Miehekäs terva-suolasauna. Käytetään kookosöljyä, tervaa ja suolaa. Kuoriva, hoitava, voimistava ja vahvistava. 4) Puhdistussauna: ensin yrttien keräys, valmistetaan vihta, jalkakylpy ja sauna-astia. Saunominen yrttien kanssa. Käytetään luonnon yrttejä, vihtoja ja pensaita.

Kutsujen kulku: saapuminen saunalle, hoidon ja aineiden läpikäynti, saunominen ja loppukeskustelu välipalan ja yrttiteen kera.