Saunakutsut
250,00 € / 2 h
Hinta sisältää 5 henkilöä.

Kauppias

Kirkkokadun Hyvän Olon Keskuspihlajamaki.merja@pp.inet.fi0407298243Y-tunnus:1153043-7Kauppiaan ehdot

Saunakutsut: Hinta 50 euroa/asiakas.  Ryhmäkoko3-5 osallistujaa.  Varaus vähintään viikkoa ennen ajateltua saunahoitoa. 4 eri vaihtoehtoa. Räätälöidään asiakkaiden mukaan sopivaksi.

1) Ruususauna, sisältää ruusushampoo, -hoitoaine, -kuorinta/öljy, -vesi ja -saippua. Euforisoiva, rentouttava, ihoa hoitava. Naisellisuutta vahvistava.

Rose sauna: includes rose shampoo, conditioner, peeling/oil, water and soap. Euphonic, relaxing, skin caring. Strengthens femininity.

Rosbastu: med rosschampo, balsam, peeling/olja, vatten och tvål. Euforigivande, avslappnande, hudvårdande. Stärker femininitet.

2) Savusauna: sisältää savusaunomisen ja kataja- tai koivu vihtomisen. Erittäin rentouttava, vihtominen hoitava.

Smoked sauna: with juniper or birch wisks. Very relaxing and caring.

Rökbastu: inkl. badandet i rökbastun med en- eller björkkvastar. Mycket avslappnande och vårdande.

3) Miehekäs terva-suolasauna. Käytetään kookosöljyä, tervaa ja suolaa. Kuoriva, hoitava, voimistava ja vahvistava.

Male tar and salt sauna: coconut oil, tar and salt are used. Peeling, caring and strengthening.

Manlig tjära - saltbastu: med kokosolja, tjära och salt. Peeling, vårdande och stärkande.

4) Puhdistussauna. Ensin yrttien keräys; valmistetaan vihta, jalkakylpy ja sauna astia. Saunominen yrttien kanssa. Käytetään luonnon yrttejä, puita ja pensaita.

Cleasing sauna: at first herbs for the whisk, footbath and sauna bowl are picked. Bathing with herbs and whisks from nature.

Renande bastu: först ska örter för kvast, fotbad och bastuskål samlas. Används vilda örter och buskar. Bastubadandet sker med dessa örter.